Apartman tipi en ucuz metal posta kutusu hangisidir ve kaliteli posta kutuları nasıl olmalıdır?

Apartman tipi en ucuz metal posta kutusu hangisidir ve kaliteli posta kutuları nasıl olmalıdır?

 

        Apartmanlarınızda sürekli dertlerden biridir bu posta kutuları, kırılır bozulur, dandik görünür ama apartman sakinleri para vermez değiştirmeye vs. vs. Sevgili yöneticilerimizin bu derdini çözecek bir ürün buldum, bu paraya bu ürün olmaz dedim ve yazmaya başladım ki bunca çektikleri cefanın yanında biraz da sefa sürebilsinler. (Abarttım biraz sefa sürecek bir durum yok da en azından iş çözülürse rahatlarlar hafiften).

 

 

Ne farkı var bu posta kutusunun? Yine maddeleyelim rahat anlaşılsın :

 

 

      1)      Normal posta kutuları malum soldan sağa açılır. Ama o kadar dandik metalden yapılır ki bir süre sonra yamulur ve kapanmamaya başlar.Anahtarların kaybolması sorunu da başladı mı iş iyice sarpa sarar. Böylece posta kutularınızın kimi açık durur, kimi aralık durur ve apartmanın ilk giriş görüntüsünü mahveder. İlk imaj önemlidir malum ve maalesef apartmanlara girince de ilk bu dandik posta kutuları görününce hoş olmaz tabi. Halbuki bu posta kutusunda kapak yana doğru değil yukarı doğru açılır. Yani komşularınız posta kutusunu kapamakla uğraşmak istemeseler de (yer çekimine engel olamazlar)  anahtarlarını kaybettikleri için kilitlemeseler debu posta kutuları kapalı durur ve tek tip görüntüleriyle apartmanınızın görüntüsünü kirletmezler. Ayrıca açık durmadıkları için güvenlik açısından da çok daha iyidirler, çünkü açık posta kutularındaki gibi herkes içindekileri göremez ve alamaz. (aşağıdaki resim başka bir ürünün, olayı görebilmeniz açısından koydum ben yine)

 

 

     2)      Kahverengi posta kutularından mı sizinkiler de? Muhtemelen öyledir, yakın zamanda değiştirmediyseniz. Gerçekten kötü ve dandik duruyorlar, halbuki bu yeni tip posta kutusu beyaz rengi ve şık görüntüsüyleapartmanınıza girenlere ışıl ışıl bir görüntü sunacak. İlk imaj demiştik ya..

 

 

     3)      Sizin de apartmanınızda posta kutularına sığdırılamadığı için yerlere atılmış veya düşmüş ilanlar, magazinler, postalar, büyük zarflar vs. oluyor mu? Bu posta kutularında düşünülen diğer bir güzellik de üst taraflarındaki boşluk; hem yukarıdan hem de geniş yarık kısmından mektup atabiliyorsunuz. Diğer posta kutularındaki gibi ufacık bir yerden mektupları sokmaya çalışmayınca ve her büyüklükteki zarfı vs. kolayca içine atabilince apartmanınız da kirlenmiyor ve herkese gelen posta kendi posta kutusundaoluyor.

 

 

      4)      Bunlar iyi güzel de size maliyeti ne olacak bu işin? Valla işin en güzeli de o, bedavadan hallice. Tanesi  11,56 tl ye geliyor visayla, nakit de 10,99 tl. Benzerleri 25 tl civarı. Biraz ucuz oldu farkındayım ama yapacak bir şey yok benim de anlamadığım bir şekilde böyle.  Yani sevgili yöneticilerimizin, ayrıca bir para toplamasına da gerek yok posta kutularını yenilemek için.Hanebaşına 10,99 tl ye geliyor, herhalde o kadarı da birikiyordur aidatların içinden.

                                            

 

 

Neyse fazla uzatmayayım, zaten olması ve yapılması gereken çok açık, ee siz de yönetici olmuşsanız kafanız muhtemelen benden çok çalışıyordur ve ne kadar kolay ve mantıklı bir işlem olduğunu görebilirsiniz bunun.Satın alması vs. de çok kolay, onun için de link vereceğim size, 2-3 günde gelir, aynı günde de taktırırsınız. Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz, bu da apartmandaki en çok kendini gösteren iş bence. O zaman lafı bırakalım işe geçelim; satın almak için TIKLAYINIZ..

 

 

Öner TÜRKSEVER

 

Reklamlar

Hakkında HIRDAVAT FIRSATI
Azim Hırdavat firması olarak, 1974 yılından beri hırdavat sektöründe hizmet vermekteyiz ve Kale Kilit Firmasının 35 yıllık, Doğanlar Kapı Kolları firmasının ise 30 yıllık bayisiyiz. Şu anda da www.hirdavatfirsati.com sitemizde müşterilerimize hizmet vermekteyiz. Bu blog sayesinde de hırdavat sektöründe yıllardır edindiğimiz tecrübeleri kullanıcılara iletmeyi ve onları olabildiğince bilgilendirmeyi amaçlıyoruz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: