Kale kilitleri, barelleri, kapı göbeklerini ve tüm kale kilit çeşitlerini nereden satın alabilirim? Kale kilit bayileri..

Kale kilitleri, barelleri, kapı göbeklerini ve tüm kale kilit çeşitlerini nereden satın alabilirim? Kale kilit bayileri..

 
        Bildiğiniz üzere Kale Kilit şu anda piyasadaki en iyi ve kaliteli ürünleri üreten kilit fabrikası. Rekabet çok yok bu alanda malesef çünkü Kale Kilit farkı açıyor sürekli. Hem yeni ürünler çıkarıyor hem de kalitesini sürekli arttırıyor. 
 
 
        Neyse konumuz Kale Kilit ‘in ne süper olduğu değil, ürünlerini en kolay ve en ucuz şekilde nereden alabileceğinizi bildirmek size. Şöyle kiKale Kilit ürünlerini aslında tüm hırdavatçılarda ve çilingirlerde bulabilirsiniz. Bu kadar satılan bir şey elbette tek yerde bulunmaz. Ammavelakin buradaönemli olan kısım kazık yemeden ve tüm çeşitleriyle birliktebulabilmek. Sizin sokak arasında bulacağınız Kale ürünleri ya fahiş fiyatlı olur ya da tüm yeni çeşitleriyle birlikte olmaz. Ya da eski tarihli olur çok sirkülasyon olmadığı için, bazen 5 senelik garantinin bir kısmı bu çeşit ufak çaplı satıcılarda bulunuyor.
 
    
       O zaman kriterlerimiz ne? 
 
       1) Sirkülasyon çok olacak, o yüzden yeni tarihli ürünler olacak
 
       2) Toptancı olacak, o yüzden fiyatları uygun olacak
 
       3) Kale Kilit ‘in tüm çeşitleri bulunacak
 
       4) Elinizin altında olacak istediğiniz zaman ürünü satın alabileceksiniz
 
       
       Yok artık hepsini nasıl bulayım demeyin, bu yazımla sizin tüm bu sorunlarınızı tek kalemde çözüyorum. Bir kere ilk 3 kriteri bulmak görece olarak kolay, Kale Kilit ‘in fabrika bayilerinden birini bulmanız gerekiyor. Kale Kilit’in fabrikasından ürün alabilmek için minimum 1 milyon ve üzeri ciroyapmanız gerekiyor yani toptancılar ve sirkülasyonu çok olanlar ancak fabrikadan direk ürün alabilir. Ayrıca Kale Kilit tüm yeni çeşitlerinibayilerine direk gönderdiği için Kale Kilit ‘in hemen hemen tüm çeşitlerini bayilerinde bulabilirsiniz.
 
       
         Ama burada 4. kriter devreye giriyor, bu toptancı firmaları tabi ki sokak arasında bulamazsınız. Üstüne bir de ilçe veya büyük bir ilde değilsenizbulunduğunuz yerde bulmanız dahi mümkün olmaz, bırakın sokağınızı yani. Nınınınnn işte burada kritik konu burada devreye giriyor : İNTERNET. Çünkü sokağa çıkmanıza dahi gerek kalmadan, otopark derdine, trafik çilesine, benzin masrafına girmeden Kale Kilit ürünlerine kolaycasahip olabilirsiniz
 
  
         Malumunuz online ticaret artık tam gaz gidiyor, artık neredeyse her tür ürün internette satılıyor. Bizim konumuza gelirsek ilk 3 kritere uyan + elinizin altında olan tek online ticaret sitesi www.hirdavatfirsati.com . Yaklaşık 4 senedir hizmet veren www.hirdavatfirsati.com online satış sitesiKale Kilit ‘in 40 senelik bayilerinden olan Azim Hırdavat firmasına ait. Firma toptancı olduğu için ve fabrikanın direk müşterisi olduğu içinfiyatları oldukça uygun, tabi ki stok sorunu da olmuyor. Sipariş veriyorsunuz, ertesi gün ürün elinize ulaşıyor. Bence çok mantıklı ve Kale kilit ürünlerini almak için çok uygun bir yöntem. Tabi diğer ürünler için de mantıklı zaten, küçük illerde her ürünü bulmak zor, büyük illerde bulsan da bir sürü derdi var yukarda bahsettiğim otopark, trafik vs. gibi. Oturduğun yerden sipariş veriyorsun 1 günde eline ulaşıyor. Ee artık bakın siz yine de, illa görerek alayım diyorsanız. Ama bunlarda görerek alınacak bir şey de yok, standart ürünler çünkü. 5 taksit imkanı, 500 tl üzeri bedelsiz kargo imkanı vs de var bu arada sitede. 
 
      Hani inanmazsanız diye aşağıda dökümanlarını da gönderiyorum :
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 
 
                 Velhasılkelam ister toptan almak isteyin ister perakende almak isteyin adres belli : www.hirdavatfirsati.com   Telefon da vereyim :  0232 459 80 72  Faksı da vereyim : 0232 459 80 70       E-mail da vereyim :info@hirdavatfirsati.com    Bilgiyi de verdim, Daha ne vereyim bilemedim… :) 
 
 
                 Hadi kolay gelsin..
 
                 Bu Öner büyükleri ellerinden küçükleri gözlerinden öper… 

 

Evinizde kullanmak için en güvenli ve kullanışlı barel hangisidir? Kapınızdaki göbeği hangi yeni barelle değiştirmelisiniz?

Evinizde kullanmak için en güvenli ve kullanışlı barel hangisidir? Kapınızdaki göbeği hangi yeni barelle değiştirmelisiniz?

                Bu konuyla ilgili de çok yazı yazdım açıkçası, ama gidip de soğan yahnisi nasıl yapılır onu yazamam ya, herkes bildiği konuyla ilgili yazsın. Ben de yeni bir ürün ve var olan ürünlerde bir yenilik olduğu zaman ona göre yeni bir yazı yazıyorum ki bilgilenin ve bilinçli bir şekilde seçim yapın.

 

 

Bence evin en önemli giriş yerlerinden (size değil tabi hırsıza) biri kapı olduğuna göre (daha önce yazmıştım diğer yer de alüminyum balkon ve pencere kapılarınız, hatta daha da tehlikeli buraları. Buraları için muhakkak alarmlı pimapen kilidi kullanın, o pahalı gelirse de normal pimapen kilidi kullanın ki, hem çocuklarınız bunları açamasın hem de hırsızlar açamasın) (konuyu çok dağıttım yine, bazen öyle bir dağıtıyorum ki kendim bile toparlayamıyorum, hah buldum cümlenin başını, kapı olduğuna göre kısmından devam ediyorum) ve bu kapıyı daha güvenli hale getirmenin de en kolay ve ucuz yolunun da kapı göbeğinizi daha güvenli bir barelle değiştirmek olduğuna göre, ve Kale Kilit firması da bu barel çeşitlerini sizin işinizi en çok kolaylaştıracak olanlarıyla arttırdığına göre, ve ben de bir cümleyle bir sayfayı bitirebildiğime göre daha bu konuda çok yazı yazarım. Hah bitti, hemen konuya dalalım.

 

 

Ne zamandır yazmıyorum ve bu da belli, daha konuya giremedim. Bu arada Çin’de fuara gelmiştim, bu yazıyı size Çin’deyken yazıyorum. Zamanımın bol olduğu belli böyle geyik yapa yapa yazdığıma göre zaten. :) Ama muhtemelen sizin zamanınız benim şu andaki zamanımdan daha kıymetlidir, o yüzden de buyurun :

 

 

Yeni çıkan süper barelimiz, barel değil bareller. Yani ikisi bir arada sunulan süper ikili, hatta bitirim ikili. Bunlar için aslında yeni çıkan demem saçma, bir süredir piyasada varlar ve bunların ne işe yaradığını daha önceden yazmıştım aslında. “Niye yazıyorsun o zaman kardeşim bu yazıyı deli misin bunca zamanımızı boşa harcadın saçmalaya saçmalaya” demeden beni bir dinleyin.

 

 

Ürünler yeni değil ama satış şekli yeni. Fakat önce bareller; daha önceden anlatmıştım ama burada bir daha anlatmam gerekiyor, konu daha iyi anlaşılsın diye. Sonuçta Yılmaz Özdil değilim, bütün yazılarımı okuyasınız. Okumamış olanlara gelsin o zaman; Hırsızların kapınızı açmak için en sık kullandığı yöntem, bir boru anahtarı yardımıyla kapınızdaki bareli aşağı yukarıya çeke çeke kırmak ve o barelin yerine kendi barellerini koyarak kapınızı kendi kapılarıymış gibi açmak. Kapımda çelik rozet var demeyin, o çelik rozet için de bir aletleri var, 5 dakikada çıkarıyorlar onu ve kapı göbeğiniz ayna gibi ortaya çıkıyor. Sonrası da 3 dakika falan, çünkü bareli altta ufacık bir parça bir arada tutuyor. Altta görebilirsiniz :

 

 

 

Neyse tuzaklı barellerde ise bu yönteme karşı önlem alınmış bulunuyor. Hırsız bareli kırmaya çalıştığında zaten kırılmaya hazır duran barelin önündeki parça kopuyor ve geriye kalan kısa parçayı hırsız tutamadığı için bareli kıramıyor ve ortada kalakalıyor. Mantık basit ama etkili gördüğünüz gibi.

 

 

 

 

Tuzaklı barelin diğer güzel özelliği ise hırsız kapınıza giremedikten sonra siz geliyorsunuz ve kapınızı normal anahtarınızla açabiliyorsunuz. Yani çilingire kapınızı açsın diye 50-60 kağıt vermenize ve kapınızı açmak adına kapınıza yapılan türlü zararlara katlanmak zorunda kalmıyorsunuz ki, bunların neticesi 50-60 tl den çok daha fazladır. Yani bu barel sizi iki türlü koruyor : hem hırsızlardan hem de girmemesine karşılık oluşacak olan zararlardan.

 

 

  

 

 

 

Normalde kapınız çok eski değilse, kapınızda iki tane barel vardır. Ve biri arkadan mandallıdır, muhtemelen üstteki emniyet barelinizdeki öyledir. Bir bakın bakalım? Öyle mi? Evet öyle. Niye? Çünkü alttaki barelde mandal olması iyi değildir, güvenlik açısından. Ama iki barelin de mandalsız olması da mantıklı değildir, çünkü alt taraftaki kilide anahtar takılır yatarken, üst taraftan da mandalla kilitlenir. 10 kere iş yapılmaz kapıyı kilitlemek için böylece, bir süre sonra sıkılır kilitlemezsiniz kapınızı öbür türlü, anahtarı çıkar oraya tak sonra aşağı tak ohoo. Hem kullanım kolaylığı hem de güvenlik için bu şekil uygundur. Size niye bu şekilde kullanıldığının gizemini de anlattıktan sonra artık ürüne gelelim.

 

 

 

 

 Bu yeni ürünle kapınızdaki iki bareli de tuzaklı olanlarıyla değiştirebileceksiniz. Çünkü paketin içinde 1 adet Kale tuzaklı sistem barelve 1 adet de Kale mandallı tuzaklı sistem barel var. Ee ne var bunda ben bunları önceden de alabilirdim diyebilirsiniz, ama bunun çok süper iki avantajı var sizin için :

 

 

1)      En önemlisini baştan söyleyeyim, iki bareli de tek anahtarla açabiliyorsunuz bu paket sayesinde. Bu ne işime yarar demeyin gerçekten çok kullanışlı bir şey. İnsanlar bunu yaptırmak için minimum 30 tl sırf master parası veriyor ve bir de ürün garanti dışına çıkıyor öyle yaptırınca. Kale Kilit çok mantıklı bir şey yapıp iki bareli de tek fişe yapmış ve bir sürü anahtarla uğraşmadan tek anahtarla iki kilidinizi de açabiliyorsunuz. Kullanınca farkını anlarsınız.

Ha bu arada bazı tüketicilerden geldi soru, belki bazılarınızın da aklına gelir diye onu da yazayım. “Ee tek anahtarla iki kilidi açıyorsak, hırsızların işini de kolaylaştırmış olmaz mıyız? Ne kadar çok anahtar o kadar çok iş değil mi?” Öyle bir şey yokBirincisihırsızlar kapıya anahtar uydurup da açmıyorlar kapıyı, çünkü imkansız. O kadar şanslıysalar, zaten gitsinler şans topu oynasınlar daha temiz ve çok para kazanırlar. İkincisi de tek anahtardaki farklı fişe sayısı 3 milyon falansa, 2 anahtarda 6 milyon olur. Ama burada iş matematikteki olasılık hesabıyla işlemiyor, yani hırsızın şansını ikiye katlamıyor. Çünkü 3 milyon da imkansız, 6 milyon da imkansız anahtar uydurmak için. Matematiğe yeni bir soluk getirelim, imkansız  * 2 = imkansız . :)

 

 

 

 

2)      Valla parası da süper, açıkçası ben Kale Kilit ‘in yerinde olsam bu seti iki barelin toplam fiyatından çok daha pahalıya satardım. Sonuçta bir fayda ekliyor iki barele ve karşılığını alması lazım bence. Yani birlikten kuvvet doğar derler ya, ya da bazen 1+1>2 olur. Burada tamamen o durum var. Ama hayrettir ki adamlar bu barelleri iki barelin toplam fiyatından daha ucuza satıyor.Fiyatları kontrol etmek için resimlerin üzerine basabilirsiniz bu arada. Neyse yani çok matematik az filozofi yaptıktan sonra sonuç olarak FİYAT OLARAK DA AVANTAJDASINIZ. Bu aklınızda kalsın yeter.

 

 

Evet arkadaşlar, bayanlar, baylar işte karşınızda süper TUZAKLI İKİLİİİİ,hemen alın kapınızdaki barelleri değiştirin bence. Hiç beklemenin anlamı yok, piyasada da henüz fazla bulunmuyor. Ben bir de size nasıl satın alabileceğinizi söyleyeceğim, bir de video koyardım barel değişimiyle ilgili ama maalesef youtube kapalı bu aralar. Neyse giren giriyor bildiğiniz gibi, ben yine linkini koyayım alta, siz girebilirseniz bakın, barelinizi değiştirirken faydasını görürsünüz.

 

Ürünü satın almak için TIKLAYINIZ

 

Barel değişimi ile ilgili youtube linki :  http://youtu.be/_5eo9yiWymU

 

Daha ben size ne yapayım bu uzak diyarlardan; sizin orada şu an saat 18:00 ama burada 23:00, hırsızların artık evinize girmesi çok güç… :)

 

Zai jian…

 

 

Öner TÜRKSEVER

Yale kablosuz alarm seti (sistemi) özellikleri nelerdir ve evinizin güvenliğini en iyi nasıl sağlarsınız?

Yale kablosuz alarm seti (sistemi) özellikleri nelerdir ve evinizin güvenliğini en iyi nasıl sağlarsınız?
 
      Evlerinizin güvenliğini nasıl sağlayabileceğiniz ile ilgili daha önce de bir çok yazı yazmıştım. Kısaca bir üstünden geçeyim, bence hırsızı girmeden durdurabilmek için ilk yapmanız gereken şey evlerinizin dışarıya açılan kısımlarını güçlendirmektir.
      Nelerdir o kısımlar? Öncelikle en başta dış kapınız tabi ki. Ne yapabilirsiniz onunla ilgili? En kolayı kapı göbeğinizi değiştirmek. Yeni çıkan Kale alarmlı bareli ve Kale tüpten şifreli anahtarı kopyalayamayan bareli kesinlikle öneririm. Daha ucuz bir şey arayanlar da Kale YGS bareli ve daha da uygun fiyatlı bir şey isterseniz de Kale tuzaklı sistem bareli öneririm.

Ya yine çok uzattım işin içinden çıkamayacağım kısa kesiyorum, ayrıca dış kapınızın kilidinideğiştirebilirsiniz ve pimapen/alüminyum kapı ve pencerelerinize pimapen emniyet mandalı takarak kendinizi biraz daha güvene alabilirsiniz. Bunlarla ilgili detaylı yazımı okumak isterseniz, tıklarsınız..

     Ammavelakin hırsıza kilit olmaz diyorlar, çok da doğru bu malesef. İşini olabildiğince uzatmak görevimiz, ben de sizlere bu konuda yardımcı olmaya çalıştım hep. Ama işi uzun da sürse çok hırslı hırsız arkadaşlar da var, kafayı takmasınlar yani. Bu tipleri caydırmanın en kolay yolu da bencealarm sistemleri
     Adam içeriye girdikten sonra alarm sistemini neyleyeyim diyebilirsiniz haklı olarak, ama iş öyle olmuyor, caydırıcılığı çok fazla bu sistemlerin.
      Bu aralar malum kiralama sistemi çok revaçta günde 10 kez geliyorlar satmak için. Mantık doğru ama sistem yanlışbence. Nasıl diyeceksiniz? Şöyle ki, alarm çalınca size haber verilmesi çok mantıklı, çünkü bir dünya uğraşıp evinize girebiliyorsa hırsız, komşularınız çok ilgili insanlar değil demek ki, ya da korkabilirler. Ve alarm çalar çalar, adamlar içeride oynar. (böyle bir reklam vardı ya çok komikti, bulabilirsem eklerim sonra. “alarm çalsın biz oynarız abi!” diye bir repliği vardı.) :)
     Gelgelelim bu kiralama yapanlardan eve kablolu alarmını taktırsanız 40-50 tl (hatta usd bazısında), kablosuzunu taktırsanız 70-80 tl aylık para alıyorlar. E kablolu olmaz güzelim  evinizi bozar. Eh 80 tl den her yıl sizin olmayan bir mala 1 milyar vermek de bence evin reisini bozar.
      Çin malı bir şey alsanız çok ucuz, ama çalar mı çalmaz mı, siz çalacak diye rahat davranırken, daha beter olur mu hep muamma. Ayrıca hırsızlar böyle dandik markaları gördüler mi kaçacaklarına daha çok iştahlanıyorlar, nasılsa bir şey olmaz mantığıyla.. Kaş yaparken göz çıkarmaksanırım buna deniyor. Kullanmayın daha iyi.
      Sadede ve sonuca yaklaşayım iyice sıkılmaya başlamışsınızdır, maddeleyim yine rahat olsun, neler önemliymiş?
      1) Sizi arayacak
      2) Kablosuz olacak
      3) Güvenilir ve bilindik bir marka olacak ki kapının üzerinde o amblemi gördüğü zaman hırsız, ” burayı salla ya, yanda daha rahat bir daire var.” diyecek.
      4) Kendi başınıza montaj da önemli, bir de servise para bayılmamak amaçlı
       Bu 4 kıstasa uyan tek alarm sistemi Yale kablosuz alarm sistemi şu anda. Tabi başka çok iyi alarm sistemleri de var; Paradox, Kale vs. gibi. Mesela Kale ‘nin kablosuz alarm sistemi de var, o da başarılı ama telefonla aramadığı için almadım bir numaraya, paradox deseniz marka ve kendi başına montaj kısımları biraz daha altta (tabi bence). Neyse bilmediğim markalar beni idare etsin, bildiğim kadarıyla yazıyorum sonuçta.
        Ben şimdiye kadar hep kendi başınıza yapabileceğiniz önlemlerden bahsettim, o yüzden yine böyle bir ürün olan Yale kablosuz alarm sistemini öneriyorum. 
         Sistemin içinden 2 adet hareket dedektörü, 2 adet kapı/pencere kontağı ve tabi diğer gerekli parçalar çıkıyor. Yale bu konularla ilgili çok iyi bir hizmet vermiş, tüm soracağınız sorular, montaj, set içeriği ile ilgili videolar hazırlamış çok detaylı bir şekilde. Profesyonellik bu işte, ben bunu hiçbir diğer firmada görmedim açıkçası. Bu videoları da yazımın altında paylaşacağım ki size bir faydası olur umarım.
         Neyse dediğim gibi ürünün geri kalan özelliklerini ve kurulumunu videolardan görürsünüz. Benim naçizane ürün tavsiyemin en önemli sebepleri söylediğim gibi;
         1) 3 adet numarayı ürüne tanımlıyorsunuz ve alarm sistemi devreye girdiğinde sırayla otomatik olarak tüm numaraları arıyor. Böylece Allah korusun bir hırsızlık olayında anında haberiniz oluyor ve polis, tanıdık, komşu vs. herkesi arıyabiliyorsunuz.
         2) Kablosuz olduğu için montajı çok kolay ve hiçbir şekilde evinizde görüntü kirliliği yaratmıyor.
         3) Kutunun içinden bir de yalancı siren çıkıyor, bunu da evinizin dışına monte ediyorsunuz. Asıl siren de kapınızın üstünde zaten. Yani evinize girmek isteyen hırsız en kritik noktalarda yanıp sönen Yale amblemli koca sireni görüyor ve sizin için iyi komşularınız için kötü olan haberle,sizi bırakıp yan tarafa geçiyor. Kim uğraşmak ister ki Yale güvencesiyle evini koruyan biriyle, kimbilir  kapısı vs daha nasıl güvenlidir.
         4) Dediğim gibi montajını da kendi başınıza kolaylıkla yapabilirsiniz,  bunun için videolara dikkatle takip etmeniz yeterli. Kimseye ihtiyacınız yok yani, boşa para da vermenize gerek yok.
         Velhasılkelam “tedbir kuldan, takdir Allah’tan”… Siz alabileceğiniz her türlü önlemi alın. Ailenizin huzuru ve güvenliği her şeyden önemli. Ama güvenliği sağlamak için deçok büyük paralar harcamanıza gerek yok, kiralamaya falan da gerek yok, alın Yale kablosuz alarm sistemini bir kere, yıllarca sizin olsun, kafanız rahat olsun… Satın almak da çok kolay, sipariş veriyorsunuz 1 günde evinize geliyor, incelemek isteyenler buyursun.. 
        Haydi güvenli günler dilerim…
        Öner TÜRKSEVER

Yale kablosuz alarm sistemi ilk kurulum :

Yale kablosuz alarm sistemi cihazların montajı :

Yale kablosuz alarm sistemi – Sıkça sorulan sorular _ Pır dedektörü

Yale kablosuz alarm sistemi – Sıkça sorulan sorular _ Kontrol paneli :

Yale kablosuz alarm sistemi – Kontrol paneli :

Yale kablosuz alarm sistemi – Konum planlama :

Yale kablosuz alarm sistemi – Sıkça sorulan sorular _ Siren kutusu :

En son çıkan, anahtarı kopyalanamayan Kale kapı göbeği (bareli, silindiri) : Kale 164 CEC tüpten şifreli yüksek güvenlikli silindir

Kale 164 CEC tüpten şifreli yüksek güvenlikli silindir özellikleri

                KaleKilit’in en son çıkardığı barelin özelliklerini tanıtmak yine bana düştü tabi, sanki avukatlarıyım. Kendilerinin haberi yoktur muhtemelen ürettikleri ürünlerden bu kadar. Ama napıcaksınız vatandaş bilgilensin, kendileri için en uygun bareli seçsin derdimiz. Tabi milletin de tek derdi hangi bareli seçeceği sanki. Neyse konuya geçelim çok vakit geçirmeden.
                Evet bu son ürünün en önemli özelliklerini önem sırasına göre  sıralayayım :
1)      Tüpten şifreli yapısı ve dolayısıylan maymuncukla açılamaması:
Ne demek bu? Valla ben de tam bilmiyorum açıkçası, ama böyle bir bilgi geldi bana. J Şöyle ki, eski barellerin hepsindeanahtarın girdiği tüpün içinde tek yerden şifre var ve hırsızlar bunlara karşı şu anda maymuncuklarını geliştirmiş durumdalar. Bu maymuncuğu içeri sokuyorlar ve barelin içini bozarak mandalı çevirip kapıyı açabiliyorlar. Yani adamlar çalışıyor. Ama Kale Kilit de boş durmuyor ve çalışıyor. Bu barel de bu soruna çözüm bulmak için çıkarıldı. Tüpün içinde üç yerden şifre bulunduğu için bu geliştirilen maymuncuklar bu bareli açamıyorlar. Tabi ki hırsızların yeni girişimine kadar, ama bu da bayağı vakit alır; bu barelin kullanımı çok yayılacak ki ona yatırım yapsın hırsızlar da. O kadar yatırım yapacak kafası çalışan hırsızın da sizin kapınızla işi olmaz zaten. O yüzden uzun süre kafanız rahat olabilir bu bareli takarsanız.

2)      Özel anahtar yapısı ve anahtarının kopyalanamaması :
Tabi bu tüpten şifreli yapısı anahtarının da özel  olmasına sebep oluyor. Bareli alınca göreceksiniz, anahtarın iki tarafının yanı sıra üst ve alt tarafında da özel şifreleri bulunuyor. Yani noktalı anahtar diye bildiğiniz barelin 4 tarafında da noktalar olduğunu düşünün. Şu anda alabileceğiniz kopyalamaya karşı en güvenli anahtar bu barelde. Ham anahtarı yok piyasada ve güçlü şifreleme sistemini sayesinde kopyalanması imkansıza yakın. Merak etmeyin içinden 5 adet anahtar çıkıyor, sizi bayağı bir idare eder yani. 

 
3)      Barelin alt kısmındaki komple çelik takviyesi :
Bu da barelin diğer özelliği, alt kısmındaki özel alaşımlı çelik sayesinde barel kırılmaya karşı çok dayanıklı. Çelik dediğime bakmayın, çelik olsa kolayca kırılır. Bu madde özel alaşımı sayesinde çelikten daha esnek ve bu sebeple kırılmaya karşı daha dayanıklı. Zaten önceki yazılarımı okuduysanız, hırsızların en çok kullandığı yöntemin bareli kırarak kendi barellerini koyup kapıyı açmak olduğunu biliyorsunuzdur. İşte bu barel, bu yöntemi de bertaraf ediyor.

4)      Matkapla delinmeye karşı dayanıklı olması :
Özel tüp malzemesi sayesinde matkapla delinmeye karşı da diğer barellere göre çok daha dayanıklıdır.  Gövdesinde delinmeye karşı çelik pimler bulunmaktadır, bu da matkapla girişilmesi durumunda muvakemet göstermesini sağlamaktadır.
 
5)      Anahtarın girdiği kısım küçük olduğu için maymuncukla açılmaya karşı güvenli olması :
Bu da ilk özelliğiyle alakalı fakat farklı bir yönden demaymuncukla açılmaya karşı güvenlidir. Anahtarın giriş deliği diğer barellerden küçüktür, bu sebeple de piyasadaki barellerin giriş kısmına  girecek şekilde tasarlanmış  olan günümüz maymuncukları bu barele uymamaktadır.
Daha sayacak bir şey kalmadı, çünkü barel sonuçta bu, daha ne yapabilirler zaten bu kadarcık malzemede? Özetleyecek olursamaymuncukla açılmaya, matkapla delinmeye, kırılmaya ve anahtarının kopyalanmasına karşı tam güvenlik sunan bu barelle 4 ü 1 arada misali güvenlik sorununuzu çözmüş olacaksınız. Üç kuruş pahalı diğerlerinden ama değer bence.
Satın alması da çok kolay bu ürünü, “aynı gün kargo” garantisi veren www.hirdavatfirsati.com online satış sitesinden sipariş verebilirsiniz en uygun fiyatlarla ve ertesi gün de kapınıza takarak hemen tam güvenliğe geçebilirsiniz. Linki :  http://www.hirdavatfirsati.com/p-4458-Bareller-Kapi-gobegi-silindir-Kale-tupten-sifreli-yuksek-guvenlikli-silindir-barel-kapi-gobegi-164CEC-.html
Güvenli günler dilerim,
Öner TÜRKSEVER

Kale X10 akıllı kilit sistemi aksesuarları ve donanımları nelerdir ve ne işe yararlar?

Kale X10 akıllı kilit sistemi aksesuarları nelerdir ve ne işe yararlar?

Kapınızı uzaktan kumanda ile açmak veya Parmak izi ile açmak veya telefonunuzla kapınızı açıp kapamak çok mu lüks örnekler sizce? Veya alınamayacak kadar çok mu pahalı? Veya kendi başınıza yapamayacağınız kadar çok komplike mi acaba? Hayır dememi bekliyorsunuz muhtemelen, evet öyle diyip sizi şaşırtarak başlayayım.  :)

 

Yok yok en azından uzaktan kumanda ile açmayı kendi başınıza yapabiliyorsunuz, çok da pahalı olmadan. Ama tabi buna parmak izi ile de açayım, telefonla açayım kapayım, alarma bağlayayım derseniz bu biraz daha maliyetli ve teknik servisle bağlantı yapılması gereken bir ürün oluyor. Ama şu konuyu kesinlikle söyleyebilirim ki öyle abartılacak kadar büyük maliyetleri olmuyor size ve satın alması da çok kolay. Kale Kilit’in bayilerinden olan www.hirdavatfirsati.com online satış sitesinde hepsi satılıyor artık.

 Kale X10 akıllı kilit sistemini belki duymuşsunuzdur. daha önceden Kale X10 akıllı kilit sistemiyle ilgili bir şeyler çiziktirmiştim, o yüzden bu ürünle ilgili detaylı bilgi edinmek istiyorsanız o yazıyı önce bir okuyabilirsiniz. Ama “bu ne ya, beni o yazıdan o yazıya niye gönderip duruyorsun?” şeklinde yaklaşabilecek sevgili vatandaşlarımız olabileceği için kısaca geçeyim yine.

Normal eski barelinizi kapıdan çıkarıp bu ürünü kolayca monte edebiliyorsunuz. Ondan sonra da uzaktan kumandanıza basarak kapınızı kilitleyebiliyor ve açabiliyorsunuz. Bu ürün gerçekten büyük kolaylık sağlıyor, anahtarınızı çıkarmakla ve kilidi açmakla uğraşmıyorsunuz; tek tuşa basıyorsunuz ve kapıyı ittiriyorsunuz, hoop içeridesiniz. Bence süper kullanışlı, ama artık eklenen aksesuarlarla iyice abartmış Kale Kilit olayı, yapmak isteyip de yapamadığınız bir çok şeyi artık yapabiliyorsunuz.

 

Artık çoğunu da kendi başınıza yapabileceğiniz şekilde artık kapınızı evde oturduğunuz yerden bir düğmeyle açabilecek, veya evde değilseniz telefonla açıp kilitleyebilecek, kapınız kapandığında otomatik olarak kapınızı kilitleyebilecek, evin dışındayken kapınızın kilitli olup olmadığını kontrol edebilecek, ürününüzü akıllı ev sistemleriyle entegre edebilecek, tek bir kumanda ile hem alarm sistemlerinizi hem de evinizin kapısını açıp kapayabileceksiniz. Hatta bunları internetten kolayca sipariş de verebileceksiniz, daha ne olsun.

 

Altta ansiklopedik bilgiler şeklinde olan bilgileri sıraladım, numaralarla resimden görebilirsiniz ürün ve yerini :
 
   1)   UZAKTAN KUMANDA
     Tüm X serisi ürünlere tanıtılabilen ve tek bir kumanda ile tüm geçiş noktalarında kontrol edilebilen, yapısındaki değişken kod teknolojisiyle (Rolling Code) her seferinde yeni bir şifre yaratarak kopyalanma riskini ortadan kaldırıyor.
 
E bu zaten vardı ürünün içinde, normal kapınızı açacağınız uzaktan kumanda, tek olarak da satılıyor. Sonradan da alabilirsiniz. Ama ürünle birlikte gelen ilk tanıtım kumandanızı kaybetmemiş olmanız gerekiyor, o tanıtım kumandasıyla sonradan aldığınız kumandaları tanıtabiliyorsunuz.
   2)   OPTİK BUTON :
    İş veya yaşam alanınızda kapınızı içeriden açmak veya kilitlemek için kumandaya gerek kalmaksızın parmağınızla bir dokunuşunuz yeterli oluyor.
    Bu da aslında ekstra bir donanım değil sonradan eklenebilen falan, niye eklemişler bunu buraya anlamadım. Ama yazmasam rakamlar bozulacaktı, idare edin Neyse sonuçta Kale X10 u alınca bu zaten ürünün standart özelliği. En azından bu özelliği de görmüş oldunuz, ürünün üzerindeki bu kısma dokununca kapıyı içeriden kilitleyip açabiliyorsunuz. Kumandaya falan gerek yok yani içeriden kullanım için, çok büyük kolaylık velhasılkelam.
 
    Tam tur kilitlendiğinde tüm aparatlar (kumanda dâhil) devre dışı kalır, tanımlı kullanıcıların tamamı siz emniyet mandalını açıncaya kadar bloke edilmiş olur. Piller bitse dahi manuel olarak açma ve kilitleme yapabilirsiniz.
Bu da aynen üstteki gibi bir şey, donanım değil de özellik bu da. Bu mandal sayesinde içeriden açıp kilitleyebiliyorsunuz normal mandallı barel gibi. Ayrıca üstte dediği gibi tam tur çevirince, ürün kendini kilitliyor siz size kalıyorsunuz. Kullanmazsınız belki ama böyle bir özelliği de var yani.
     Hiçbir yerde unutmayacağınız ve çalınamayacak tek anahtarınız olanparmak iziniz ile kumanda kullanmaksızın tek dokunuşla açma ve kilitleme yapabilirsiniz.
Bu da Kale Kilit’te yıllardır eksik olan bir ürün, sonunda çıkardılar. Gerçi çok da çıkardılar sayılmaz hala stoklara girmemişti yazıyı yazarken. Ama yakında girecek diye sabırla bekliyoruz. Bunun güzelliği kablosuz olarak Kale X10 a bağlanabilmesi ve dolayısıylan montajının piyasadaki ürünlere göre kolay olmasıdır. Tabi kalitesinden ve şıklığından da bahsetmeden geçmeyelim. Parmak iziyle kapıyı açmak süper bence, hem havalı hem çokkullanışlı. Arkadaşlarınız kıskançlıktan çatlar valla. J
    5)   KABLOSUZ AÇMA BUTONU : 
     Yeni X10 Akıllı Kilit Sistemi’nin kullanıldığı ev, ofis gibi iş ve yaşam alanlarınızda sistemi sadece açmaya yarayan butondur. Masa altına veya yan yüzeylere kendiliğinden yapışma özelliği vardır.
Bu da faydalı bir ürün, hem daha ekonomik hem de kendiniz ekleyebilirsiniz sonradan. Düşünün evde kapı çalınca kim açacak diye çıkan tartışmaları, halbuki uygun bir alana bu aparatı yapıştırarakoturduğunuz yerden kapıyı açabilirsinizOfis için zaten birebir çözüm, sekreteriniz yerinden kalkmadan kolaylıkla kapınızı açabilir bu buton sayesinde.
Bunu kendiniz monte edebilirsiniz, kolay bir montajı var.
     Yüksek güvenlik gerektiren riskli mekânlarda kapının her kapanmasından 5 saniye sonra Yeni X10 Akıllı Kilit Sisteminin otomatik olarak kilitlenmesini sağlıyor.
Bence bu tür otomatik kilitleme aparatı çok mantıklı bir ürün, genelde kapıyı kilitlemeye üşendiğimizi düşünürsek. Kapıyı kapattığınız anda Kale X10 kilit sistemi kendini kilitliyor ve hiç uğraşmıyorsunuz kumandayı çıkarıp da kapıyı kilitlemek için.
Bunu kendiniz monte edebilirsiniz, kolay bir montajı var.
    7)   ŞARJ CİHAZI : 
     Yeni X10 Akıllı Kilit Sistemi’ne özel piller dilerseniz şebeke elektriği ile şarj edilebiliyor.
Pille çalışan bu ürün uzun süre boyunca kullanılabilmesine rağmen yine de hiç uğraşmayayım pil değiştirmekle derseniz bu ürünü alıp direk elektrikle pilleri şarj edebilirseniz. (tabi uygun pilleri alırsanız)
     Yeni X10 Akıllı Kilit Sistemi bu donanım ile akıllı ev teknolojilerine bağlantı kurulmasını sağlıyor. Bu sayede kilidinizin açık veya kilitli olduğu bilgisine uzaktan ulaşabilir, kontrol edebilirsiniz.
Valla yazdığı gibi herhalde, akıllı ev teknolojilerine aşırı aşina olmadığım için daha da bir yorum yapamayacağım kusura bakmayın. Bunun montajı yetkili servisler tarafında yapılıyor bilginiz olsun.
 
      İş ve yaşam alanlarınızda telefon, santral merkezi, bilgisayar ve alarm sistemi gibi sistemlere kablosuz açma butonu ve kilitleme aparatı ile masa altı vb. sabitlediğiniz bir noktadan açma işlemini gerçekleştiriyor.
Anladığım kadarıyla bu da üstteki kapı açma aparatı gibi bir ürün, amahem kilitleyip hem de açabiliyorsunuz. Bir de bunu telefon, santral merkezi vs. gibi sistemlere bağlanabiliyor.
Bunu kendiniz monte edebilirsiniz, kolay bir montajı var.
10)                TELEFON İLE AÇMA-KİLİTLEME ÜNİTESİ : 
    Uzaktan telefon ile kapıyı açıp kapatabildiğiniz gibi kapının kilitli olduğunu da kontrol edebilirsiniz. Kablosuz açma-kilitleme aparatı ile kullanılabileceği gibi sabit veya GSM hattı ile de kullanılabilen şifreli sistemin kullanımı rahat ve kolaydır.
Bu donanım sayesinde de kapınızı telefonla açıp kilitleyebilir, aynı zamanda kapınızın kilitli olup olmadığını da kontrol edebilirsiniz. Oldukça faydalı bir ürün, kimsenin kumandayı unuttum  kapıda kaldım derdi olmaz, ayrıca temizlikçiler geldiğinde siz kapıyı uzaktan açabilirsiniz bu sayede de onlara anahtar (bu durumda kumanda) vermek zorunda kalmazsınız.
Bunun montajı yetkili servisler tarafında yapılıyor bilginiz olsun.
11)    X10 ALARM SİSTEMİ :
Evinizde, işyerinizde kablosuz ve taşınabilir özelliği ile kapı, pencere ve benzeri riskli alanlarda dedektör, manyetik kontak uygulamalarıyla hırsızların korkulu rüyası olmaya devam ediyor.
Bu alarm sisteminin en güzel kısmı Kale X10 akıllı kilit sistemi ile entegre olarak çalışabilmektedir. Yani kumandanızla kapınızı kilitlerken aynı zamanda alarm sisteminizi de aktive edebilirken, tersi de geçerli oluyor.Yani evinize girerken kumandanıza bastığınızda hem kapınız açılıyor hem de alarm deaktive oluyor. Çok rahat bir kullanım gerçekten, normalde şifre falan girmek gerekiyor, bu şekilde uğraşmadan güvenliğinizi sağlayabiliyorsunuz.
 
ELEKTRONİK ALARM SİSTEMİ ENTEGRASYON MODULÜ: Bu modül sayesinde kullandığınız alarm veya otomasyon sistemi ne olursa X10 Akıllı Kilit Sistemi ile entegre kullanılabiliyor. X10 Akıllı Kilit sistemi vasıtasıyla ilgili alarm sistemi tetiklenerek gerekli uyarılar ve yönlendirmeler yapılabiliyor. Bu da böyle bir şey işte, bilmediğimden atmayayım fazla kullanımıyla ilgili.
Bayağı bir aparat geldi gördüğünüz gibi bence çoğu faydalı ve kendi başınıza evinizi daha akıllı hale getirebilmenizi sağlıyor. Seçin seçin alın, hayatınızı kolaylaştıracaklarına garanti verebilirim…
Öner TÜRKSEVER

Kale 164ASM alarmlı tuzaklı barel (kapı göbeği, silindir) özellikleri. En güvenli kapı göbeği hangisidir?

Kale Alarmlı tuzaklı barel (kapı göbeği, silindir) özellikleri : En güvenli kapı göbeği hangisidir?

Kale Kilit belki de Dünya’da ilk defa olmak üzere alarmlı bareli üretti. Hem de Kale Kilit’in yıllarının verdiği tecrübeyle hırsızlara en büyük zorluğu yaratacak şekilde.
Daha önceden bahsetmiştim bu barelden önce en güvenli barel tipi tuzaklı bareldi.Niye? Çünkü hırsızların kapıları açmakta en yaygın kullandığı yöntem kapıdaki bareli kolayca kırıp içeri ittirip kendi barellerini kapıya sokarak kapıyı açmalarıydı. Bu yöntemle 2-3 dakika içinde kapınızı açabiliyorlardı. Fakat tuzaklı barel sayesinde dışarıda kalan parça bu müdahale sırasında kolaylıkla kopuyor ve barelin geri kalanı kapının iç tarafında kaldığı için bareli tamamen kıramıyorlar, kendi barellerini sokamıyorlar ve dolayısıyla dakapınızı açamıyorlardı
“Madem o kadar iyiydi tuzaklı barel niye alarmlı barel çıkardılar?” demenizi duyar gibiyim, ya da gaipten sesler duyuyorum bilemedim şimdi.  :) Sonuçta hırsızın vakti bolsa sonradan matkap o bu gibi aletlerle kurcalamaya devam ediyorlar kapınızı ve bir şekilde içeri girebiliyorlardı tuzaklı barel de olsa.
Fakat alarmlı barel sayesinde şimdi o ihtimal de ortadan kalkıyor. Hırsızlar barelinizi dışarıdan kırdığı anda 80 desibel yüksekliğinde bir alarm çalmaya başlıyor ve minimum yarım saat boyunca da çalmaya devam ediyor. Eh artık o derece bir ses çalarken hırsızın kapınızla uğraşması çok olası değil tabi ki, hırsız kaçıyor ve siz de rahat rahat kurtulmuş oluyorsunuz.
                         
Ayrıca bu barel sayesinde ilk defa ALARM sistemi asıl işini yapmış oluyor. Siz “benim zaten alarm sistemim var ne işime yarar ki bu barel?” diyebilirsiniz. Fakat tüm alarm sistemleri hırsızlar kapınızdan girdikten sonra görevini yapar ve çalmaya başlar. Maalesef ki ortalamada hırsızların işini görüp çıkma süresi 5 dakika bile değil. Bir gelip müdahalede bulunana kadar iş işten geçiyor.
Halbuki bu barel sayesinde alarm hırsız daha içeri girmeden çalmaya başlıyor ve girmeden kaçırıyor hırsızı. Yani alarm hizmeti ilk defa olması gerekeni yapıyor, hırsızı girdikten sonra değil daha kapıdan giremeden engelliyor. Sırf bu özelliği bile kapınıza takmak için en önemli sebep.
                     
                    
Ayrıca diğer alarm sistemleri alakasız zamanlarda da yanlış alarm verebilirken, bu ürünsadece gerçek hırsızlık olaylarında devreye giriyor. Barel kırılmadan alarm çalmıyor, tabi ki bareli de ev sahibi kırmayacağına göre yanlış alarm vermesi gibi bir durum söz konusu olmuyor.
En güzeli de diğer alarm sistemleri gibi bir sürü kablo, ek aparat ya da vidalama ile uğraşmanıza gerek kalmaması. Kendi başınıza normal bir bareli değiştirir gibi (ki bunu da daha önce yazmıştım) eski barelinizi çıkarıp kolaylıkla bu bareli yerine takabilirsiniz.
Mandallı olması da büyük kullanım kolaylığı sunuyor, her seferinde anahtarı arkasına takıp kilitlemek zorunda kalmıyorsunuz ve arkada anahtar kalması gibi bir sorunla da uğraşmıyorsunuz.
                          
Bence güvenliğinizi arttırmak için süper bir barel, çok çok büyük paralar vermenize de gerek kalmıyor. En uygun fiyatla hem mekanik hem sesli koruma sağlıyor, hem dekendi kendinize uygulayabiliyorsunuz. Bence hemen satın alın aklınız evinizde kalmasın, yapmanız gereken tek şey www.hirdavatfirsati.com ‘dan sipariş vermek ve en kısa sürede evinize gelmesini beklemek. (Evet doğru, bu ürün de Türkiye’de ilk olarakwww.hirdavatfirsati.com online satış sitesinde satışa sunuldu. Kale Kilit’in yetkili bayisi olan bu site her zaman olduğu gibi size Kale Kilit ürünlerini en kısa sürede en  uygun fiyatla sunuyor.)
Güvenli günler dilerim,
Öner TÜRKSEVER

KİLİTLERİN DİLLERİ NASIL SAĞ KAPIYA VE SOL KAPIYA GÖRE AYARLANABİLİR?

                           

                           KİLİTLERİN DİLLERİ NASIL SAĞ KAPIYA VE SOL KAPIYA GÖRE AYARLANABİLİR?

               Bildiğiniz üzere bazı kapılar sağa açılır, bazı kapılar ise sola açılır. Bu sebeple de kapıların üzerlerine takılacak kilitlerin kapıya ters geldikleri takdirde yönünü değiştirmek gerekmektedir.  Bu da %50 ihtimalle değiştirmeniz gerektiği anlamına gelmektedir, çünkü tüm kilitler standart olarak sağ kapının açılış yönüne uygun olarak gelmektedir.
 
                Ben bazı durumlarda mobilyacıların dahi bu dil değiştirme işlemini bilmediklerini gördüm, bu konuyu bilmedikleri için kilitlerini geri getirip değiştirmek isteyenlerle karşılaştım. Bu nedenle bu yazıyı yazma gereği duydum, umarım işinize yarar.
 
                Her marka kilitte bu işlem farklı olduğu için kilitleri markalara göre ayırıp anlatacağım :
 
1)      Kale 151/R ekstra oda kapı kilidi , 169/AR ekstra WC kapı kilidi, 141 oda kapı kilidi, 149 oda kapı kilidi, 152/R gömme silindirli kapı kilidi, 2000 3 milli silindirli emniyet kilidi :  Kilidi elinize aldıktan sonra arkasını çevirin , dilin tam arkasında yuvarlak bir boşluk göreceksiniz, düz uçlu bir tornavidayı o boşluktan görülen vidaya bastırdığınızda dil ön taraftan dışarı çıkar, siz de dilin yönünü değiştirdikten sonra yerine bırakabilirsiniz.

                                                                                 

         

 
2)      Kale 153/U dar dilli silindirli gömme kapı kilitleri ve çeşitleri :  Kilidi aynası ve dili sağ tarafta kalacak şekilde önünüze koyun. Dilin tam hizasında kilidin üstünde yukarı aşağı hareket edebilen bir parça bulunmaktadır. Aşağıda bulunan bu parçayı yukarı ittirdiğiniz takdirde dili dışarı salar ve dilin yönünü değiştirdikten sonra yerine koyabilirsiniz.
 
 

                                                                             

 

3)     Kale 252/R monoblok çelik kapı kilidi ve çeşitleri : Kilidi aynası ve dili sol tarafta kalacak şekilde önünüze koyun. Dilin hizasında kilidin üzerinde oval bir boşluk bulunmaktadır. O boşluğa tornavidayı sokarak dile doğru ittireceksiniz, dil dışarı çıkar. Dilin yönünü değiştirdikten sonra yerine koyabilirsiniz.

 

                                                                              

 
4)      Kale 151 gömme boyalı kapı kilidi : Kilidi aynası ve dili sağ tarafta kalacak şekilde önünüze koyun. Dilin tam hizasında kilidin üstünde bir boşluk var. Dili içeri doğru ittirdiğinizde o  boşlukta bir vida ortaya çıkar. Düz tornavidayla vidayı yerinden çıkaracaksınız, sonra dilin yönünü değiştirip yine içeri ittireceksiniz. Vidayı yerine taktığınızda işlem tamamlanmış olur.

 

                                                                            

 
5)      Kale 157/A demir kapı için trajlı kilit : Kilit içeriden takılıyorsa sağı veya solu olmaz, kilidi çevirerek iki türlü de takabilirsiniz. Eğer dışarıdan takılıyorsa demircinin dili değiştirmesi gerekir. Trajlı kilitlerin dilini siz değiştiremezsiniz.
                                                                               

                 

6)      Şahsuvar ekstra oda kapı kilidi, WC kapı kilidi, gömme silindirli kapı kilidi : Kilidi dili sağ tarafta kalacak şekilde baş aşağı çevirin. Yani şu anda dil sağ alt tarafta durması gerekiyor. Dili içeri doğru ittirin, iyice içeri girecektir. Orada dili ters çevirdikten sonra yeniden dışarı bırakabilirsiniz.
 
7)     Mert kapı kilitleri : Kale kapı kilitleriyle aynı şekilde değiştirilmektedir, yukarıda bulabilirsiniz.
 
8)      DAF kapı kilitleri : Kale kapı kilitleriyle aynı şekilde değiştirilmektedir, yukarıda bulabilirsiniz.
 
9)      İTO kapı kilitleri :
 
Extra rulmanlı kapı kilidi çeşitleri : Kale Kilit ile aynı şekilde
153/20U çeşitleri : Dilin tam arka tarafındaki vidaya bastırıp dili dışarı çıkaracaksınız ve çevireceksiniz.
Gömme boyalı kapı kilitleri : Dili içeri bastırarak çevirebilirsiniz.
 
 
Umarım bu bilgiler işinize yarar ve kilitleri ters geldiği için aldığınız yerlere geri götürmek zorunda kalmazsınız.
 
Öner TÜRKSEVER
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 624 takipçiye katılın